Spørsmål og svar

Levering

Hvor raskt leverer dere?

Vi er opptatt av at du som vår kunde skal få varene levert så fort som mulig.

Sportluxe.no benytter Posten/Bring for alle forsendelser, og i hovedsak ved tjenestene "Pakke i postkassen", "Klimanøytral servicepakke" og "Hjem på døren". Det er to faktorer som avgjør hvor lang tid det tar før du får pakken levert.

  1. Hvor lang tid vi bruker på å behandle din ordre, pakke den og overlevere den til Posten
  2. Hvor lang tid Posten/Bring bruker på å levere pakke fra vårt lager og hjem til din adresse.

Vi jobber døgnet rundt for å sørge vår del av prosessen går så fort som mulig, og har som mål at alle bestillinger som er registert før kl 12.00 på hverdager overleveres samme dag. Bestiller du etter kl 12.00, i helgen eller på en helligdag, vil din pakke sendes fra vårt lager neste virkedag. Du vil få en e-post med sporingsinformasjon når din pakke er overlevert til Posten/Bring.

Posten/Bring har som mål å nå 99% av alle adresser innen 2 virkedager.

Betaling

Er det trygt å betale med kort?
Alle betalinger skjer på krypterte servere og er helt trygt. Legg aldri inn din kortinformasjon på noen webside dersom du ikke ser en "hengelås" i adressefeltet. Hengelåsen bekrefter at siden du besøker benytter seg av en kryptert tilkobling. Informasjonen du legger igjen på Sportluxe.no sendes kryptert slik at den ikke kan fanges av uvedkommende
Må jeg betale toll?
Nei - vi er en norsk nettbutikk og sender fra vårt lager i Oslo og det tilkommer ingen toll eller andre utgifter
Spørsmål?
Svar
Neste spørsmål?
Neste svar

Bytte og retur

Slik bytter og returnerer du

Sportluxe.no gir alle sine kunder 30 dagers angrerett og gratis retur.

Fyll ut det medfølgende retur skjemaet, og legg varen(e) tilbake i posen og teip denne tilstrekkelig igjen. Deretter klisterer du den medfølgende etiketten over den gamle etiketten og leverer pakken på nærmeste postkontor/post i butikk.

Vi setter også stor pris på om du sender oss en e-post på Kundeservice@sportluxe.no og gir oss beskjed om din retur.

Husk at alle merkelapper og emballasje må være inntakt og at varen må være ubrukt for at vi skal kunne godkjenne din retur.

Tilbakebetaling

Når vi har behandlet din retur og godkjent din retur vil du få en e-post av oss, og beløpet vi bli returnert tilbake til ditt kort. Dersom vi mener du har brutt våre retninglinjer for retur (varen er tydelig brukt, manglende merkelapper) vil vi ta kontakt.

Reklamasjon/feil

Vi beklager! Vi sjekker alltid alle varer før de pakkes og sendes til våre kunder, men av og til skjer det feil. Vi skal gjøre allt vi kan for å rette opp. Ta alltid kontakt med kundeservice før du returnerer en reklamasjonsvare.

Reklamasjon

Hvis du ønsker å reklamere på en vare du har kjøpt fra oss, ber vi der om å ta et bilde av feilen og skrive en liten tekst om hva som er galt. Dette kan sendes inn til vår kundeservice, så skal vi hjelpe deg videre.

Kontakt oss på Kundeservice@sportluxe.no

Feil ved forsendelsen

Hvis vi har pakket feil vare eller du mangler noen i din pakke, så beklager vi på det sterkeste. Ta kontakt med vår kundeservice, og vi lover at vi skal ordnet opp så raskt vi kan!

Hvor lang tid tar det før min retur er behandelet?
Vi forsøker alltid å behandle alle returer så fort som mulig. Vi lover å behandle din retur innen 1 uke fra vi mottar den.

Sale

Unavailable

Sold Out